How طراحی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا can Save You Time, Stress, and Money.

Wiki Article

پکیج پایه طراحی سایت دیجی کالا برای مشاغلی نوپایی که تنها یک سایت با امکانات پایه برای معرفی کسب و کار خود می خواهند مناسب است.

ایا لازمه از همون اول هاست و دامین خرید یا روی لوکال هاست هم همه این سایت رو میشه پیاده کرد؟!

بخش جستجوی پیشرفته و هوشمند ، ماژول انتخاب و ارسال هدیه به همراه سفارش برای مشتری ، امکان لیست کردن مزایا و معایب محصول برای مشتری و روند سفارش و سبد خرید ساده و قابل فهم از دیگر فاکتورهای مهم در انتخاب قالب سهند برای فروشگاه شما می باشد

روش فروش سنتی برای مدت زمان زیادی بر بازار ایران حاکم بود تا اینکه دیجی کالا در عرصه ی اقتصاد کشور ظاهر شد . این فروشگاه اینترنتی با اصل خریدی لذت بخش و آسان برای کاربران خدمات می دهد . هدف اول این وبسایت جلب رضایت مشتریان خود بوده است . خود این مورد شامل پارامترهای گوناگونی است .​

در حال حاضر مشتریان شما تنها محدود به شهر یا استان خودتان است اما با راه اندازی فروشگاه آنلاین، فروش شما محدود به شهر یا مکان خاصی نیست و مردم سراسر ایران به راحتی می‌توانند محصولاتتان را خریداری کنند.

ما فروشگاه شما را با هاست و دامنه رایگان، تنها با ۴۵۰ توماه پیاده سازی میکنیم ! جهت سفارش کلیک کنید.

دوره جامع آموزش طراحی سایت دیجی کالا با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس و صفحه ساز المنتور و البته کمی خلاقیت، در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چگونه با استفاده از وردپرس + المنتور بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی در ایران را با رتبه الکسای => ۲ طراحی کنید، این غول طراحی سایت است و اگر این دوره را بگذرانید دیگر هیچ سایت و فروشگاه اینترنتی نخواهد بود که نتوانید طراحی کنید.

برای اولین بار در ایران در دوره جامع آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا، یاد می گیرید که چگونه برای سایت های وردپرسی + المنتوری خود یک پنل تنظیمات فوق حرفه ای طراحی کنید!

بهترین شرکت طراح سایت

شرکت پارس سانیار مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات، طراحی سایت و برنامه نویسی با بیش از یک دهه فعالیت موفق در این طراحی فروشگاه اینترنتی با پرستاشاپ راه، آماده طراحی و پیاده سازی درخواست های شما کارفرمایان گرامی می باشد.

طراحی سایت در ورامین

ارائه ساختار و چیدمان صفحه اصلی و کلیه صفحات داخلی و شبیه سازی عملکرد سایت

در واقع مشتریان به فروشگاه هایی پشتیبانی قوی دارند ،بیش تر اعتماد می کنند و بیش تر خرید خود را از این سایت ها انجام می دهند. قابلیت اتصال به اپ دیجی کالا

کلیه حقوق این سایت محفوظ بوده و کپی برداری برای مقاصد تجاری مجاز نمی باشد

Report this wiki page